Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen 
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat [Bedrijfsnaam] de producten 
rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets 
langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw 
bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt  ca. 4-6 
werkdagen. 
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling? 
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. 
Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de 
oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur 
dan een e-mail naar:  info@melva-belle.nl

Hoeveel bedragen de verzendkosten? 
Wanneer u bij Melva-belle , profiteert u altijd van gratis verzending .

Hoe kan ik mijn bestelling betalen? 
Melva-belle  biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende 
betalingsprovider in Nederland:   
● Paypal 
● iDEAL 
● Visa 
● MasterCard 
● American Express 


Ik mis een aantal producten, hoe kan dit? 
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten 
verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt 
afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij 
ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden. 
Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt 
doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang? 
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als 
klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met 
onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@melva-belle.nl . Het is noodzakelijk om 
foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen. 
Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij 
geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel 
mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.

Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of 
als u het artikel niet meer wilt hebben. 
U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@melva-belle.nl . Wij bekijken wat 
voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om 
het product naar ons terug te sturen.

Heeft u nog vragen? 
E-mail:  info@melva-belle.nl
Of neem contact op via het contact formulier https://melva-belle.nl/pages/contact