Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat [Bedrijfsnaam] de producten
rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets
langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw
bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 4-6
werkdagen.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd.
Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de
oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur
dan een e-mail naar: info@melva-belle.nl
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wanneer u bij Melva-belle , profiteert u altijd van gratis verzending .
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Melva-belle biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende
betalingsprovider in Nederland:
● Paypal
● iDEAL
● Visa
● MasterCard
● American Express
Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten
verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt
afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij
ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.
Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt
doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als
klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met
onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@melva-belle.nl . Het is noodzakelijk om
foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.
Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij
geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel
mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.
Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of
als u het artikel niet meer wilt hebben.
U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@melva-belle.nl . Wij bekijken wat
voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om
het product naar ons terug te sturen.
Heeft u nog vragen?
E-mail: info@melva-belle.nl
Of neem contact op via het contact formulier https://melva-belle.nl/pages/contact